今朝一早起身,, 個人總係好暈,, 我媽就的左我去睇中e-3- 睇完,, 條友咩都唔講,, 整係叫我飲藥,,(車!呃人既!!掛名黎既,,其實係苦茶-3-) d苦茶好苦,, 杯野足足夜左係我面前成半粒,, 最後都飲左,,勁苦!! 我媽話總有成5杯得緊我呀!!help~! 唔想飲呀!! 暈低之ma,,,洗乜飲苦茶wo!!!唔制呀!! 唔要飲呀!! 苦茶雖然苦,, 但... 唉... 人生就係咁苦!!
唉... 以為最近個病冇咩事... 點知?! 原來個病總未好番.. 今日番左屋企之後就出左去行... 點知?! 係條街到行行下,, 個頭開始好痛,, 之後個暈暈地,, 之後差d暈係條街到-3- 好辛苦... 番左屋企-3- 唉.. 唔知點算?! 媽叫我聽日去睇e生,, 但係我聽日要去打波bo~ 算啦,,,去左打波先再算啦!!