嘩... 今日...鬆曬~ 呵呵@@ 終於冇事啦...雨過天清!! 呵呵@@ 成個人鬆曬..總鬆過考完試呢!!!!! 哈哈哈!!! 今日開心都好興奮呀!!!!! 心情好到難以形容^^嘿嘿嘿... 我以後都會好好珍惜我身邊所有人... 包括所有我所在乎既人... 哈哈哈!!開心到傻左tim~@@
一早起身就補數... 補到點幾.. 之後執野就出門口去銅鑼灣補英文... 累死... 補到差不多4點... 塔車番家... 嘩...全日未食過野...餓死~ 成5點幾先有野食..(總要係自己煮) 番到家hea.... 訓教.. 愈黎愈後悔自己當初幫錯人... 早知今日...何必當初... 自己裸黎!! 如今咁既結果...就只能自己乘受番... 只怪我後悔得太遲...