今日旅行日,,,
去唔知乜q文化村...
晨咁早起身,,天都未光-3-
今日,,果個導遊----小強!!(強哥-3-)
強哥!!強哥!!強哥!!
嘿嘿嘿^^
強哥d話好撚正!!
今日成班玩得好high,,,
今日食飯果陣個頭又痛,,又食左粒藥...
今日行果度行到隻腳有d累,,,累到有點痛-3-
都唔知咩功課,,要人影咁撚多相!!!最憎就係影相,,
今日係我一生人中,,影得最多相既一日lo-3-
我生日都係影得果幾張!!-3-
講起生日就慘,,,
生日果日要番學,,,
總要測essay!!!
唉....
唔知今年會有咩人同我慶祝呢?!
有點期待喔~
呵呵!!
|