又轉左眼鏡=]
話咁快12月,,連我生日都過埋lu~
生日果日真係慘...星期一黎!!
果日完全冇咩感覺,,,
lunch..同啤去買生日cake,,
第一次見人自己生日係自己買cake lo~
BUT 都多謝啤你地既生日CAKE..
今年總是覺得過得平平冇奇,,,無論做咩都好似猜咩感覺咁...
是累?! 還是別的?!
我自己都唔知!!!
唉....
番埋聽日就唔洗番lu~
聽日係聖誕party...一d都唔覺得興奮!!!
唉...
總之依定家成日個腦空白咁?!
就連自己都好似唔知自己係到做緊乜,,,
就連我自己都搵唔番自己...(算...冇人會明我講咩..因為我自己都唔知!!)
好了!!
冇咩野講lu~
The End..
聖誕都就快到lu~
等我提早同大家講句:
Merry X'mas!!!!!!
祝大家聖誕快樂!!
|