路過請留comment=]]
chuchu321
暱稱: 朱朱
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2010-03-09
2009-11-23
2009-11-09
2009-11-04
2009-10-29
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
2008 年 12 月 23 日  星期二   晴天


好想一個人靜下... 分類: 未分類

琴日去左ceci屋企打邊爐...
好多人喔...
食到10點幾...
落去玩..
我就坐左一陣...我老豆就打比我吹我番去..
..10點幾就叫人番去...唉..自己走..
番到家..
嘔了..沖涼..訓教..
今朝一早...好凍呀!!!
晨早留留比嘈吵既鬧人聲嘈醒了..
(都唔知發生咩事..)就係咁...比人鬧醒了..
我老母又發癲啦..
又話想死...又話跳樓..
...跟住又勁多電話打黎問我媽咩事...
我媽又up左勁多唔知乜...(太多,,冇聽到了)
up up下...佢竟然琴左我一把
呢一把琴完以後...
我腦海諗到好多好多野...
又再哭了...
喊左好耐...(唔知係因為果一把好痛..定係因為我諗既野而喊..我自己都唔知-3-..)
喊喊下...我媽話要收埋我部電話...
之後唔講了...

這一把真的痛快極...

---完---




2008 年 12 月 21 日  星期日   晴天


搵唔番自己... 分類: 未分類

又轉左眼鏡=]

話咁快12月,,連我生日都過埋lu~
生日果日真係慘...星期一黎!!
果日完全冇咩感覺,,,
lunch..同啤去買生日cake,,
第一次見人自己生日係自己買cake lo~
BUT 都多謝啤你地既生日CAKE..
今年總是覺得過得平平冇奇,,,無論做咩都好似猜咩感覺咁...
是累?!     還是別的?!
我自己都唔知!!!
唉....
番埋聽日就唔洗番lu~
聽日係聖誕party...一d都唔覺得興奮!!!
唉...
總之依定家成日個腦空白咁?!
就連自己都好似唔知自己係到做緊乜,,,
就連我自己都搵唔番自己...(算...冇人會明我講咩..因為我自己都唔知!!)
好了!!
冇咩野講lu~
The End..


聖誕都就快到lu~
等我提早同大家講句:
                        

                  Merry    X'mas!!!!!!
                  祝大家聖誕快樂!!