唉..
點解今日既時間好似過得特別慢咁?!
今晚..好多野要做要溫..
累..
晴病了..沒人陪我一邊做一邊傾..
悶悶的在埋頭苦幹似的!
唉..
點解今日好似個個都咁早訓咁?!
定係因為今晚冇人陪我過令我覺得比平時更寂寞?!更安靜?!時間過得特別慢?!
令我不想去做任何野..(沒有幹勁呢~)
唉..
晴!快d好番吧~
沒人陪我..還有測驗了..
各位人兄也要小心身體..
測驗了..唔好病呀!!唔係你好大鍋的!
唉..
依家接近12點了..
我只做了一樣功課-3-
英文同中文未做..文學、中史聽日小測未溫..
真的沒幹勁..
|