今日星期六..
一朝早6點幾比人叫左起身..
之後就拉左我去掃墓...Oh Shit
眼訓都想死...跟住總要行勁斜既斜路再加勁高既樓梯..(我暈了∼)
搞掂曬d野之後成10點幾先番到去..
累死了..
番到家沖涼再訓..YO HO~
訓到3點幾到起身溫書..
點知?!
拎左本書出黎..睇左陣..
唔想溫!
咁未on msn啦..
點知?!
得果幾丁友..唉..
算..溫書
5點幾到再on...
呀晴有on了..
多謝你今日同我講過既所有野..
我會好好咁反省下自己..
聽完你咁講我、話我..
我有點感動呢..不愧係識左7年呀..
我會努力了..
希望你快d好番啦^^
下星期各位一起加油吧!!
|