16/7 丫靜生日快樂XD
琴日冇得同丫靜佢地去慶祝..sor呀..
因為我要去睇詹sir既show (CHEER UP) XDD
It's funny night
笑足我成兩粒中,,笑死><
今日終於番完了..放假啦XD
不過都唔知做咩好..
好想出去玩..不過冇人約-3-''
最近唔知點解都好攰..
攰了以為可以幫我忘記一齊..
但..點解反而更難..
想忘記..卻忘不了..
真係"忘了忘不了" <<--搞下gag啫xd
唔得..呢個暑假一定要搵多d野黎做..
充實自己..
如果唔係就會得閒過"葉得閒"了><
好!!要加油!!
|