路過請留comment=]]
chuchu321
暱稱: 朱朱
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
最新文章
2010-03-09
2009-11-23
2009-11-09
2009-11-04
2009-10-29
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 5 月 2 日  星期六   晴天


... 分類: 未分類

30/4

So Wing 生日快樂呀!!!

1/5

今日去石澳慶祝so wing生日..
10點幾起身落去拎對拖鞋比呀晴xd
再番家執野..1點鐘出門口..
打比自清..總係家-3-''3都未換-3-''
係地鐵站等左佢好耐..
去左等車先..石澳真係好多人去呀><''
好才我等住車先..自清差唔多成2點先黎到..
等佢地等到腳斷了...
入到去..
嘩..沙灘好多人呀!!
好迫呀><''
燒左陣野..出去玩..
之後呀b打比我..
出去接佢..
then..
買酒飲><''(第一次飲酒xd)
飲左3支xd
佢地話我醉了..(我諗係掛)
呀晴..送了一巴掌給我..
不過..大致唔太記得..果陣不大清醒..只知個人有d shot shot地xd
原來飲酒都幾讚..
哈哈''
不過..做唔到同呀晴既丞諾............
別嬲我啦..
下次唔敢了><
唔係!應該係冇下次tim!!

介講爛gag!!從新做人!!
唔再做無聊人><









 

 



2009 年 4 月 15 日  星期三   晴天


^^ 分類: 未分類

13/4

比我媽逼了同成家人去踏單車..Family Day?!
悶到嘔
踏完之後,,屎忽勁痛
踏左成5個幾中
番到家..很累..訓~

14/4

一早8點幾起身..
又比人拖左去同我呀ma飲茶..
11點幾到飲完lu~
番左家同呀B傾左陣計..
呀晴就打黎要我2點前一定要去到石澳..
慘..本身諗住遲d先入..
入到去..因為太飽..所以唔想食左住..
等CECI食完..就比佢拉左落沙灘拍片
哈哈哈..內容唔多講..
之後..
我+CECI就同Brenda.芷欣同金美係沙灘到整左個1米深既洞..哈哈..出水嫁!!!
整洞其間有人係後面叫"令女..幫我執波呀..唔該.."
金美!!叫你呀!!令女呀!!
我地整洞..有d仔就係隔離打波..
有d人就係入面到玩鋤d..
第一次見人黎沙灘係唔掂沙嫁..
整完洞..winnie走左落黎..then..我地6條友就去左"探險"囉~
''新六寶"?!我地係"元寶"呀!!哈哈哈!
嘩哈!
第一次影咁多相..
不過始終都係唔係好中2影相..比人影住好怪怪..
同埋怕又會影到d唔應該影既野..
探完險..
番左去食野..
6點幾..又出去玩過!!(d人總係鋤緊d嫁-3-!)
我.CECI.Brenda.芷欣.出左去玩..金美走左lu~
芷欣比我.CECI同Brenda.埋左係果個1米深既洞到!!
哈哈''
芷欣好矮呀!!"比薩扯欣"呀!!哈哈哈!!
玩左陣呀晴終於出黎啦..打左陣波..
之後就叫左Dolly同洪仔出黎一起玩"數字球"..
Dolly好矛!!!
叫左停總走!!!(我發覺Dolly係好中2走埋佢d fd附近嫁..)
玩左陣..好累...又番去..又食左陣野..(d人總鋤緊d -3-'')
見到螢火蟲呀!!
食完野..又玩過..
玩"朱古力波.彈彈波"..winnie好勁呀!諗到好多動作呀!!
8點幾到走人..
我同CECI發覺原來呀晴原來呀晴係唔中2我地唱果首冷氣果首歌嫁!!!
哈哈哈..呀晴你死梗啦..
我地首先有Brenda,之後有呀彤,芷欣+winnie既加盟!!
7個人圍住呀晴..呵呵呵!!
拉住呀靜都冇用的...嘿嘿嘿!
QT今日好煩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
其實我完全唔知發生咩事的..有點無奈-3-''
係咁叫我-3-''


咁快就15號啦..
總有一日就要番學了...唔想呀!!!!!
不過我番去都係HEA嫁啦!!無所謂...

面對令你心動而相戀無望的人..最好是悄然躲開..
單是相見..就是一種痛苦..

--THE END--