13/4
比我媽逼了同成家人去踏單車..Family Day?!
悶到嘔
踏完之後,,屎忽勁痛
踏左成5個幾中
番到家..很累..訓~
14/4
一早8點幾起身..
又比人拖左去同我呀ma飲茶..
11點幾到飲完lu~
番左家同呀B傾左陣計..
呀晴就打黎要我2點前一定要去到石澳..
慘..本身諗住遲d先入..
入到去..因為太飽..所以唔想食左住..
等CECI食完..就比佢拉左落沙灘拍片
哈哈哈..內容唔多講..
之後..
我+CECI就同Brenda.芷欣同金美係沙灘到整左個1米深既洞..哈哈..出水嫁!!!
整洞其間有人係後面叫"令女..幫我執波呀..唔該.."
金美!!叫你呀!!令女呀!!
我地整洞..有d仔就係隔離打波..
有d人就係入面到玩鋤d..
第一次見人黎沙灘係唔掂沙嫁..
整完洞..winnie走左落黎..then..我地6條友就去左"探險"囉~
''新六寶"?!我地係"元寶"呀!!哈哈哈!
嘩哈!
第一次影咁多相..
不過始終都係唔係好中2影相..比人影住好怪怪..
同埋怕又會影到d唔應該影既野..
探完險..
番左去食野..
6點幾..又出去玩過!!(d人總係鋤緊d嫁-3-!)
我.CECI.Brenda.芷欣.出左去玩..金美走左lu~
芷欣比我.CECI同Brenda.埋左係果個1米深既洞到!!
哈哈''
芷欣好矮呀!!"比薩扯欣"呀!!哈哈哈!!
玩左陣呀晴終於出黎啦..打左陣波..
之後就叫左Dolly同洪仔出黎一起玩"數字球"..
Dolly好矛!!!
叫左停總走!!!(我發覺Dolly係好中2走埋佢d fd附近嫁..)
玩左陣..好累...又番去..又食左陣野..(d人總鋤緊d -3-'')
見到螢火蟲呀!!
食完野..又玩過..
玩"朱古力波.彈彈波"..winnie好勁呀!諗到好多動作呀!!
8點幾到走人..
我同CECI發覺原來呀晴原來呀晴係唔中2我地唱果首冷氣果首歌嫁!!!
哈哈哈..呀晴你死梗啦..
我地首先有Brenda,之後有呀彤,芷欣+winnie既加盟!!
7個人圍住呀晴..呵呵呵!!
拉住呀靜都冇用的...嘿嘿嘿!
QT今日好煩!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
其實我完全唔知發生咩事的..有點無奈-3-''
係咁叫我-3-''
咁快就15號啦..
總有一日就要番學了...唔想呀!!!!!
不過我番去都係HEA嫁啦!!無所謂...
面對令你心動而相戀無望的人..最好是悄然躲開..
單是相見..就是一種痛苦..
--THE END--
|