聽日開始考試... 各位!加油!
最近諗左好多野喔.. 最近的心情也不大好.. 今日10點幾番到學校補習.. 補到2點幾到走人..即閃.(兩點打波.遲到了!!!) 是但買左個包食(早餐+lunch來的 去到遲左..比人罰跑圈(嗚嗚嗚>~<) 跑完累死!!!! 打波一直`都冇野的.. 我竟然今日火到推左條友落地!!(自己都o左=3=) 可能最近心情真係唔好..條8婆又仆街..不嬲都唔中2佢.. 唉..我竟然出手.. 出手..推左人落地!!!! 唉.. --完--