今日考econ..好驚>< 琴日溫到兩點幾先訓..(呵呵''好乖XD) 今朝訓唔到..好早就起左身XD 第一次考試係咁緊張.咁驚@@'' P.S 就係因為我無聊..!?所以唔理我咁耐?!
突然愛上望住個天諗野..XD 原來望住個天可以諗到好多回憶.. 都是以前的好.. 如果可以番番去以前..你話幾好!?(哈''好傻既諗法@@'')
中英數都考左了.. 唉.. 希望pastt啦.. 唔係的話.. 我都未諗過下年有咩做好xd 媽番工了.. 見到佢依家日日都咁辛苦.. 很想幫點什麼.. 佢又話唔洗.. 好想考好呢個試比佢睇.. 唉.. 自己係點自己清楚啦.. 盡力啦TvT 聽日考Econ .. 唉.. 死期到了... 唔打了. 溫書先XD. p.s. 對唔住.就當全都是我錯好吧.對唔住啦~ 一切就比佢順期自然吧.. 唔想再去諗了.. 盡力就好眼前的一切..別讓自己後悔,錯過.