琴晚..
諗左好耐野..
成3點幾先訓到覺..累透了~
今朝.9點就起左身..實在訓唔到..
個腦好亂、好煩!!好想食...呀!!
冇人梗比我食...但我真係好辛苦,,好煩,,我唔想再係咁了..
問題中心我早已知..
但知道又如何..
唔知點解決..
唔想再去面對任何人..
也唔想再去理任何野..
12點幾出左去..
1點半去到旺角同晴一起等ceci同呀欣..
佢地兩個遲到了..差唔多成2點中先到..
唉...我好早就走了..去左補習''
補完之後,,成9點幾番到家lu~
唔想講其他野了..
完..
|