唉...快攰死了~~~~
人都就快變tine了~~~
help~~~
琴日10點到起身..
搞點哂所有野之後..
拎本書出黎溫書..
溫左果3個字..
我媽就話見間屋咁亂執下佢wow..
執左1個中到之後,
又趕住執野去打波..
好在琴日係去ie嗜..唔係實趕死我...
1點準時到球場xD
哈哈..miz同呀sir竟然為左我cancel左去camp而改去bbq xD
估唔到我咁....(自豪xD)
打左勁多場波..(讚xDD)
林走前總打多場雙打..
一到3點即刻沖去換3..
之後等埋Christine,,
就一齊去cwb..
我去補習..佢就同fd去行街><
補到5點半到補完了..
不過全日冇食野..
又攰又餓..
跟住隻腳又抽根..頂!!!
打番家..問我媽有咩食..
佢竟然總叫我做外賣仔,,買番野比佢地食!!!頂!!!
攰死..番到家..
見我死死下..又未食過野..
野都唔比我食住..叫我執埋間屋先...頂!!!!!!!
當執完之後..
已經係7點了..
我買番去既野..已經當左係我既晚飯了..唉~~
食完..飽哂~~
全日已經攰死左..
晚上..睇完tv..
最無奈既係..我媽竟然話我..
佢話...成日係到哂時間..
今日哂哂全日時間啦..唔洗溫書嫁啦..
總掛住去打波!!
唉..
我打波只係打左2個中..0.0
但幫佢執野就執左差唔多成日-3-''
最近個頭痛得愈來愈勁!
唉..辛苦..
唔講啦..依家又要去打波了xD
|