又好似成n年冇打lu~
最近都係打波!打波!再打波!!
因為遲d 9月要打比賽><
好緊張>,<
要打好d呀!!!
唔可以好似之前兩次咁...打左兩場就算=[
最近發生了好多事...
好辛苦!!有種想死既感覺!!!!!!!
我真係好辛苦!!!
我已經跌左落谷底了!!
請不要再打擊我...我已對所有野死心了(除左羽毛球)
就算眼淚哭亁了..也不會有人去理會我!!
獨自一人的感覺好可怕..
星期二就唔係香港..
希望去完個旅行番黎...可以放低哂依家既野..
獨自一個..過得開心吧=]
要加油丫!!!!!!!!
p.s.給沒人理會的我~
--完-- |