最近發生左好多事.. 唔知點處理.. 唉...唔知點打.. 改變!!改變!!改變!! 我一定可以理行到呢個承諾的!! 努力!!加油!!
HELP~ 病都死死下... 新年先黎病 琴日2點幾就拜完..哈'' 同我老豆老母去食左D野就番家... 打完陣機就訓教.. 訓到10點幾起身.. 食左D野..又訓過!!! 呵呵呵@@ 完