|
|
|
2009 年 3 月 17 日 星期二 
|
|
2009-03-17 |
今日..好憎架仔..!!!
克人憎.. 正一衰人..都唔知咩事..係咪都鬧我..!!!!!!!!!!!!!!
正一死8婆...唔理我都算喇...仲要鬧我...好嬲牙..
憎你打機唔理我..
憎你做自己野唔彩我..
憎你唔聽我講我想講既野........
(閱讀全文)
|
|
|
|
2009 年 3 月 1 日 星期日 
|
|
2009-03-01 |
又要開始新一個禮拜...
又要等多個禮拜先可以見到老公!!
又要開始忙碌既學習!!..><"'
琴晚去左出車.. ha..我剪定喇..決定..我正式宣佈..我要剪哂d頭髮佢..剪bob頭..><""
4號..剪..嗚.......... |
|
|
|
2009 年 2 月 28 日 星期六 
|
|
2009-02-28 |
呢排比較多野忙.. 不過我估劉椿應該仲忙..haha 加油ar..
呢排開始又有社際活動開始.. 開始又帶動起我對仁愛社戈種熱心..um 好彩我2+唔洗負責..所以可以安心甘做反我自己d野!
仲有個幾幾月又要考試喇.. 呢d時間唔可以俾自己停.. 唔可以偷懶..
sba 對我黎講..我好緊張!! 我唔知可以點樣做好佢.. 我唔知點答問題好.. 2+打日記..我;都覺得哂緊時間!!!!
art&w......
(閱讀全文)
|
|
|
|
2009 年 2 月 13 日 星期五 
|
|
2009 年 2 月 10 日 星期二 
|
|
2009-02-10 |
我愛上EMAX.. 這是一個好去處!!地`方好靚..d 餐廳好正..
琴日同架仔去左沙田踩單車..ha..踩完仲慘過俾人圍完...成日痛.= = ''
...去到沙田都4點幾喇..租單車戈到真係貴..3個鐘$40,.真係唔低ar..
好開心牙同老公一齊去玩..><" 好幸福tim..
踩完去左食壽司..戈間野叫壽司派..
我地食得好快..因為真係好肚餓..食左300幾.......
(閱讀全文) |
|
|
« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | ... | 88 | »
|