|
|
|
2009 年 1 月 5 日 星期一 
|
|
[ 此日誌受密碼保護 ] |
|
|
|
刊登時間︰2009-01-05 11:20 PM
|
|
2009 年 1 月 3 日 星期六 
|
|
2009-01-03 |
08年對我而言.. 起跌得太多.!
呢一年現在總算過去.. ..ha..
um.. 多太多太既事.. 我可唔可以係新一年盡量放低.. 放低d唔好既回憶..放低唔應該低係09年既人同事!
呢個12月..雖然很多活動,,但無一次完全.無留地開心過..* 總是差dd..
24 平安夜@莊家 ..ha..有好多人加入左莊家..^^ 當晚快樂主要黎自唔係牙麻甘鬼易..3點到好似 ......
(閱讀全文) |
|
|
|
2008 年 12 月 20 日 星期六 
|
|
2008-12-20 |
20 號 小學6d bbq..無去.唔舒服! 21號 屋企做節
24號 打邊爐@莊龍家 27號 Mon Birthday 慶祝
28號 Mon姐生日 29號去旅行&jap
|
|
|
|
2008 年 12 月 11 日 星期四 
|
|
2008-12-11 |
今次主題係:大家聖誕會去邊玩牙?? 有無唸住點過呢? |
|
|
|
2008 年 12 月 7 日 星期日 
|
|
JAP |
我現在終於明白.. 我愛的人是你!
我不能令自己失去你.. 我要提醒自己我不可以分心.. 不可以對你不專一.
我決定了愛你..就不能因為花心而和你分手.. 這不是我不允許..而是他家族的所有人也不允許..
昨天去飲.再次聽到有人跟我說..不希望我會是因為花心/有第三者而和他分手..可能上一次他受的傷真的太大..
他家人難得見他再次站起來..把所有希望放左我身上..所以每個人也不希望傷害......
(閱讀全文) |
|
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 88 | »
|