好嬲呀..嗚嗚
唷!琴日winnie佢1點打比人..我訓緊的嗎..so我整左無震無聲!嘿嘿"
一早又打比我.呵呵...佢話請我食早餐喎..^w^
巧會計呀..
好驚我會唔合格哇..點好呀.,.
哈winnie佢地理係全班最高{86..}
6點幾訓.....訓到8點幾..-33-"
又話..打完波打比人..
係就係有打呀..
打左比人又唔講野..今日我等左佢..7分鐘呀..7分鐘呀..
之前都算啦..今次係7分鐘呀...
我重可以係果7分鐘..我傻傻下係到等,等係同我講野..同我傾計!
哈哈..真係覺得自己好傻呀..
佢打比我打左好多次比我..{我就係咁cut線..唔聽佢電話}
我都唔知自己係到喊咩..哈哈"
{佢可以話無打過比我..}卡卡...唉....
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]