11月30"考試啦"
今日5點起左身!!-33-溫地理"
6點30真係好眼訓!"訓左一陣!唷"
考完又要補課人文呀!"考完到12點幾...
點半又要返學補課補到3點幾呀!
4點幾先返到屋企睇一左陣電視,太累啦5點-6點就訓左...-口-"
訓到8點先起左身!{其實重好想訓的"}
聽日考數學呀!我好怕我唔得呀!
聽日又要補習經濟天呀!呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
想累死人咩!"
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]