2006-11-28
一早又話同人地返學架..>33<"
唉...又咪係無黎...{{豬黎架]]
放左學...地理我地要補課哇!!"
補左一陣..返左屋企.-33-"
食左小小野!!
又要補習啦..>33<"{"薯巧我好可憐唷!!}
補完訓左一下..-33-"[[累死人啦]]
起左身..食飯飯啦..-33-"食飽左..又要做野啦我..唉..
做完呢..-3-"我又要溫書呀..-33-{地理]
溫左好耐架啦我...今日真係累死人啦-口-"
星期四要考試啦!!
大家要+油+油呀!!呵呵~
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]