衰衰!!!
e....第3次打e個記啦..係今..打打又無..-"-
打個..>"<衰衰衰.......
y會希一個咁既家庭呀..
都係要d自由呀嗎..咁都唔得..
呀爸一早同講.........
爸B:[都 人比d自由我..係咁邊個比呀..放假都要倍你地!!]
呀媽又幫曬細老..係細老錯..佢都打..
細老又蝦..打 又唔認..好衰衰呀..
唔想對往佢地呀..對到煩.累..
一對往佢地就唔開心辛苦!!
yyyyyyy 呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*******************************************
男仔係點!!係唔係每個男仔都唔係人呀..
煩呀..唔知點好..多人話佢變!!都小小覺得!!
咁點算呀.. 唔知點呀..
邊個可以幫下呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
[ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]