2006-09-02
今 唔知y 似唔開心!
唔知y唔想同人講電話*
連佢既電話都無聽!
唔 唔想聽電話!!
今成都 唔開心!
唉!!!!!!!!!!!!!!!!! 做咩c 唔開心呢??
唔知呀*唔講呀!!
多野想打..係唔多比人知道!!
係每個人...唔之係佢!!係唔會同人地講*
聽先打比啦*如無意外話!
諗唔會問y會唔開心!!如果有睇 記架哇!!
聽都要補課!聽一早唔好打比*
打比!!唔聽\
聽會無c 啦..so唔為 e唔開心呀!!
知道 會更更更更唔開心..-w-"自己同自己講!-w-"
似傻呀可..唔開心唔知..哈!!!!!!!!!
ke....ro...ro......唉!!!!!!!!
{你變左啦!!"我唔知Y我同你一齊既感覺唔同左呀}
{有人同我講過你對出面既一個女仔有野...}
{係真的嗎?..我聽到我好唔開心架}
{同其他人講,佢地話"係咁就分手啦"果時我都唔知點好呀!}
{同你講5講..我都諗左好耐架啦..果時你對我都理下唔理下!,,}
[[算啦/..E D無好耐既C黎架啦!!]]"25/11"
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]