日記"大陸"7
今日我同呀姨同bb去整証..
-w-"
整到6點7點先返...
又去幫手...
做到12點..
卡卡...
好想訓啦..
88..
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]