日記"大陸"4
今日我又跑步..--
我諗都有100m架..
係諗囉..
跑左15.15..
-w-"
好慢..唉/...
唔知佢做緊咩呢..??
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]