日記"大陸"13
琴晚喊..
今晨有d眼腫腫..-w-"
跑到14點幾,,
因為我有小小唔舒服..>_<"
唉..
無野講啦..
886*
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]