原來無人打,你地死曬咩...好心就搵人打啦...fk!嘻嘻,睇個死樣都無人知我係邊個嫁啦-0-男定女都唔知-V-"我就係....=/\=MeMe啦>3<"不過..點解條仆街唔講我嫁-0-....FK佢T^T傷心呀我....好想打爆佢呀\___/"...仲有10日\___/"10日之後你就死定了!!!哈哈XD-___-"悶也!!!睇條仆街個樣係男童都應該幾開心- -...出到尼唔知會點呢@V@?嘻嘻...諗返起好好笑丫><見佢入左就打出尼啦-0-就係...食壽c果日我都係到...但係佢無講我-0-食完之後去左網吧打機,之後丫俊比女溝XD無啦啦有幾條女問佢囉電話!!!之後丫俊比左佢地,丫欣就話:哇!!!我話比嫂嫂知-0-你死定了@V@"[PS:丫欣做返丫俊個妹]丫俊話:喂,一世人兩兄妹,係唔係咁呀-0-...之後丫欣申中指XD笑到我地仆街-0-打完= =唔講咁多啦-0-...[[MeMe字]]XD
|