成n個世紀無打bg,今日我唔知做咩事,勁乖囉...準時返到學校...叫人幫我做齊功課,令齊書,只係比人留堂...我未試過咁乖囉!上堂同人sms緊果陣比個丫sir叫起身答問題喎!我無聽書所以唔識,之後好彩傻琪幫我答,唔係我又要留,放左學我就同丫杰去左煲,發覺煲耐左都無曬引,勁悶囉!琴日先知傻瑩同條女嘈左,都唔知幫邊邊好囉!之後我今日同左丫杰講,佢同我講話:最好邊邊都唔好幫,企旁邊最好!我聽到之後勁想打佢囉!之後我返屋企,返到去竟然成班親戚係曬到,勁嘈囉,最鬼煩果d e媽姑姐,成日係到問讀書讀成點?我心諗:關你系是咩!?當然,我無講出口,我入左房,打機!當然,e家仲打緊,所以...唔打啦。
|