補打
今日本身要去打友誼賽既,,不過落雨就冇得打.. 之後慢慢行左返屋企,,行到成身都係臭味=333333= 返屋企沖左個涼,,玩左陣電腦,,之後去左訓覺.. 6點幾打黎,,叫我去打機,,最後都係冇去到既,, 因為唔係幾想..而家上中屎,,唔知點解,,係甘做作業,, 原來係一樣好好既野,,重有既就係,,屋企個電話傻傻地