沉日唔記得打返......
沉日原本同我班d人去留冰 點知佢地話有個人唔見左 跟住冇黎 我未係戈到呆下呆 點知古加黎左
跟住我見到王琦 何有型 同1個唔識 甘我地未右洛去玩陣
大約5點幾 我地走啦 因為臭腳話去打邊爐 跟住我同古加講 我要返去換3 點知 坐車戈時 去到黑沙環 跟住算啦 唔換 去到now佬屋k 跟住右要等人 6點幾戈時 我 now佬 古加 去東升啦 見到好多人企係門口 佢地都唔入去 係到企
跟住未搞下搞下 入左去啦 坐埋位 跟住要等d女仔黎
佢地黎到 坐我地後面 我地開頭 冇野既 一有野黎 個個都好似幾日冇食野甘 係到搶
搶下搶下 我拎左好多野食 去女仔戈面食 跟住戈面 好好笑
我返過去睇下佢地d爐啦 好多牛肉 好想嘔 我食左最多
跟住我同古加返去換3 換完打比柯子 佢話係魔鬼山 我同古加係青洲戈到 行到去3角花園 累到我地 右熱wo
跟住佢地話去通機 冇啦
好多牛肉丫 |