今日蕉早 仲訓緊個令覺 突然有人sd sms 比我一睇話有人生日 去唔去留冰 跟住我打比戈個人 點知係屎忽痕(雯) (因為依家用緊戈部手機唔係我 所以d電話 唔知係邊個打黎)
跟住我係屋k到打左陣機就換3去啦 去到唔見到佢地係下面留冰 一望入m記 就見到4個傻婆係到食m記
佢地食完就洛去留冰 屎忽痕果然係屎忽痕 著鞋唔洗一陣就著完 西利
個黃金鼻屎戰士原來唔識留冰嫁(放心啦 我唔會同人講嫁 ) 留左一陣隻腳好痛就坐左一陣 跟住右出去留過 點知見到上年戈個細路女留冰
跟住佢地5個整我1個 好彩我身手敏感 聰明靈利 冇事
留到2點幾 3點到啦 就走人啦 佢地話坐車走既 點知嫁巴士黎到 個屎忽痕就話 行返去啦
跟住我地上左11號巴士(腳丫) 行返去 我呢d甘feat既人 行路緊係冇問題啦
行到去d有野食既地方 個晶晶就話 好似好好食甘 食甘多野 肥死佢
幾經辛苦就去到 天客龍 突然手機係到唱 突破之間很喜歡你恨我 我仲未錯過 生生死死那麼多(呢個係假既)
係隻大陸狗打比我 問我係邊 過左一陣佢黎搵我去打機 就係甘啦
今日就甘比人水左去留冰啦
完 |