沉日10點幾 去雪鍋打邊爐 好開心 好多人同我一齊過生日丫 thx 愛死你們
不過我正式生日係9月22號丫 個屎忽雯 傻嫁 18號戈時夜晚sd sms比我 話生日快樂 笑死我啦
哈哈
係甘啦 唔打啦
18號 星期6 夜晚 之前初一戊既同學仔 去唔去打邊爐丫 去既請留cm or msn叫我 thx
好快大家都要返學 可能十年都見唔到一次嫁啦
原來我生日戈時岩岩好係中秋 大家要識做呢
唔好送燈龍比我丫
希望大家開學戈時開開心心 黎高士得食m記啦 要請埋我嫁 多謝各位 睇左戈d一定要請食m記
今日同老婆仔 屎忽文 晶晶 一齊去睇氣 睇小新丫
好好睇 超感動 XDD 跟住坐車返去 點知坐過龍 屎忽文同晶晶就去買野飲 我同老婆仔去食瘦司
食完野 買左d野 我放左返屋k就同老婆 去(大傻) 玩完一陣 去知富 右玩完一陣去買d 狗屎垃圾 跟住回家啦
招人去8月19號 睇小新 有意msn叫我丫