好憎返學呀!!!
發生左d唔開心d嘢
不過同左幾個唔係好fd的人
同佢地好似fd左
不過有d人又bad左
好似d人唔鍾意我囉...其他人唔想講=_=
就快考試啦
頂
無得講電話
無得出街
無得打機......
不過學左好多英文bad words
好爽!!!