今日老婆仔唔開心丫...
佢比賽輸左><"
最衰都係我.."
老婆仔打比我時我唔係屋企~
冇得陪佢傾數心事~
係我唔好!!老婆仔~
我寧願你打我~你都唔好唔開心啦!><"
嗚嗚嗚嗚嗚~><"
今日唔開心!
正~
明天就係歌唱比賽..唔係~應該講係今日~(仲未訓)
我地班呢~
只係練過好幾次~
有一d同學未識歌詞@@"
哈~唔知今日的比賽會點樣呢~?
會唔會好似上年咁囉到第一呢?
哈~今日就有分數!XD
P.S今日老婆仔食壽司@@"哈~我都想食丫~比件我丫老婆仔^^"
哈~
今日好正丫~
好早起身去左打網球!正丫~
點知落雨...
之後就去左打半小時的壁球~(都幾正丫!)
打完之後11點...
沖涼~zzzZZZ到兩點~~正!
之後打機丫!!@v@"
係咁打係咁打~
呵!
正丫XD~玩勁舞團
幫老婆仔升~
升得好開心!(因為佢未on~只好自己一個玩)
卡~
之後佢返左黎
-0-"但我要同好友玩陣先~所以佢就同其他人玩~
六點幾同返老婆仔玩^^"
玩情侶!
哈~九個心丫~
有得kiss kiss~
玩到十點幾~
老婆仔叫我幫佢做d野!
找歌詞~(佢唔見左~真係大頭蝦XD 下次小心d丫)
邊找的時候~
佢話打比我@@"
好開心~有得同老婆仔傾計丫~
好耶~終於找到...但下載唔到落黎~為有我打出黎啦^^"
打緊的時候~老婆仔送左首歌歌比我!
好好聽丫~(詩歌~回家)
^^"我一邊聽一邊同佢傾計~
傾到十二點幾丫^^"
哈哈~
總之!!今日我好開心啦!
有得同老婆仔又玩又傾^^"
XD
(喵喵聲)