傻笨蛋日記丫..記得睇丫

2007 年 1 月 26 日  星期五   雨天


Wing Wing~><" 鬱悶 分類: 未分類

今日老婆仔唔開心丫...

佢比賽輸左><"

最衰都係我.."

老婆仔打比我時我唔係屋企~

冇得陪佢傾數心事~

係我唔好!!老婆仔~

寧願你打我~你都唔好唔開心啦!><"

嗚嗚嗚嗚嗚~><"

今日唔開心!




2007 年 1 月 25 日  星期四   晴天


歌唱比賽前一天~(當天) 開心 分類: 未分類

正~

明天就係歌唱比賽..唔係~應該講係今日~(仲未訓)

我地班呢~

只係練過好幾次~

有一d同學未識歌詞@@"

哈~唔知今日的比賽會點樣呢~?

會唔會好似上年咁囉到第一呢?

哈~今日就有分數!XD

P.S今日老婆仔食壽司@@"哈~我都想食丫~比件我丫老婆仔^^"




2007 年 1 月 20 日  星期六   晴天


好好好開心^^" 開心 分類: 未分類

哈~

今日好正丫~

好早起身去左打網球!正丫~

點知落雨...

之後就去左打半小時的壁球~(都幾正丫!)

打完之後11點...

沖涼~zzzZZZ到兩點~~正!

之後打機丫!!@v@"

係咁打係咁打~

呵!

正丫XD~玩勁舞團

幫老婆仔升~

升得好開心!(因為佢未on~只好自己一個玩)

卡~

之後佢返左黎

-0-"但我要同好友玩陣先~所以佢就同其他人玩~

六點幾同返老婆仔玩^^"

玩情侶!

哈~九個心丫~

有得kiss kiss~

玩到十點幾~

老婆仔叫我幫佢做d野!

找歌詞~(佢唔見左~真係大頭蝦XD  下次小心d丫)

邊找的時候~

佢話打比我@@"

好開心~有得同老婆仔傾計丫~

好耶~終於找到...但下載唔到落黎~為有我打出黎啦^^"

打緊的時候~老婆仔送左首歌歌比我!

好好聽丫~(詩歌~回家)

^^"我一邊聽一邊同佢傾計~

傾到十二點幾丫^^"

哈哈~

總之!!今日我好開心啦!

有得同老婆仔又玩又傾^^"

XD

(喵喵聲)



« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 20 | »