諗起要回顧二零零六年呢..
真係發生左好多事情~數之不盡~
例如:我新年呢返左大陸~同堂哥個女玩得勁開心~呵呵呵~(有機會比d相你地睇睇丫!!)
中四升中五時的暑期當中去要長洲度假~五日四夜~
當然玩得特別開心~因為好玲都未試過咁多人一齊玩嫁啦~^^"
另外呢~就...UM....真係太多...諗得係慢D...
中四教我地的數學老師就..轉左第2個老師~呢一個老師都幾好人嫁~
唔明就教到你明...唔會好似上年果過老師咁...我地噪少少..又停左係到唔教~
但係新老師就唔係噪呢就好有禮貌叫我地唔好咁噪先~等佢教完先再噪都冇問題...
唔.....................................................................................................
學左好多新野...for example:你都溝溝地~ 有冇蟹柳丫? 講笑? 成枝囉黎飲<----(我係度假時發明嫁...唔好亂用丫)
另外呢~認識到好多新朋友!!全都是係網上認識的~(黎喵仔!!杜小鈴!!丫欣!!酸辣湯!!)
有個呢...係網上做過幾日男,女朋友添!!^^"真係好開心嫁^^"
呵呵~當中有幾個都同我出過街街....@@"有一個更上去佢hm到幫佢做功課添!...
另外呢...就係上個星期出街街!但....(想知睇上次的日記啦)
唔唔~係二零零六年的十二月三十一日呢...真係冇野做....只係去左補習~同去左玩保齡球...沒有去尖沙咀等地倒數..
心情唔係幾開心...
祝睇左我日記的朋友仔~有一個開開心心而且美滿的二零零七年哦!!!!!!!!有拍拍的呢~更加幸福
冇呢就努力今年找返個~<----(咪講緊我自己??)
睇報紙話~今年我有個女朋友仔嫁!卡卡~唔知係唔係呢~(當然就希望係啦)
係新年到收到好多利是@o@"利利是是~
記得請下我食野wo!
喂喂~5A班的同學大家要係呢一年會考比心機丫
一齊讀返6A!!!
新一年新開始!!!
|