|
|
2009 年 12 月 19 日 星期六  |
| 2009-12-19 |
分類: 未分類 |
今日起身冇耐就出左mk
同腳趾.杰.鴨仔出左mk
出左mk之後去左搵丫by
搵完丫by之後去左行街..
行行下撞到丫笨
之後有一件好事野.
之後一齊去左信和買3
買買下丫笨就去左搵丫發
我地就繼續買3
之後我就買左件嬲..幾令
丫杰要電髮
之後我地番大wo口
我就幫丫杰洗頭.焗油,,嘻嘻
佢整完個頭
之後我地去左熊貓打機-3-
打完就上葵涌村吹風=3=" 凍
|
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 32 | »
|