| «‹ September 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2006 年 2 月 19 日 星期日 |
 | |
返SALON!!  |
今日丫!!訓到成2:00先起身!!
跟住SD MSG俾女人!!呵!原來佢都係岩岩先起身!!
跟住我就叫細佬落街買M記俾我食 !仲要係佢出錢喎!
有呢個細佬真係唔話得!!點知佢買錯餐囉!屌化佢!!不過算啦!
佢又出錢又出力!我先唔怪佢!!呵呵!
食完野之後就搵埋輝輝同我一齊去剪頭髮丫!剪完之後!嘩,,好似冇剪過咁!!
不過令左好多囉!!又容易[啫]喎!哈哈!!之後就去左salon幫手,,返左一日工!!
做完之後都差唔多6:15啦!!跟住啊輝冇啦啦話俾左封[老毛]!
我以圍佢玩野啦!!佢話入面有錢!!我一睇真係有喎!嘩..冇啦啦有廿蚊!唔拎左佢真係柒頭喇
跟住梗係即刻去買我既最愛啦!!就係[煙]喇!!哈哈!開心死!!有免費煙食!!抵屌抵屌!!
PS:[老毛]即係[利是封]
今日都係冇乜心情!!唔知聽日會唔會開心d呢!!MAYBE啦!!
|
|

刊登時間︰2006-02-19 09:54 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|