| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 6 日 星期四  |
番學校  |
今日放左學之後~
我即刻去番home食番~
之後就落左去大快活涼冷氣~~
之後就同低b,呀蕉.............佢地番學校~~
之後見到朱咪~~
之後西米叫佢走~
之後朱咪佢喊~~
呀蕉佢去安慰下佢~~
之後去左禮堂食糖...
去到課室我要同甘陪生坐~~
之後教我地哥個係吳老師呀~yeah!
之後又要做乜鬼卷~
煩到死!又要作文~~
小息又鬼咁短~
之後我地係咁傾計~
點知吳老師發火~~
可以發火發到江sir哥種.....
好耐冇見到~
嗚~~我地最遲放學呀!!
不過都見到呀蕉佢地~
|
| 刊登時間︰2006-07-06 07:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | ... | 137 | »
|