| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 19 日 星期三  |
| 去左游水!! |
今朝我又去左游水啦!
朝早出去搭409~~
點知見到低b係架409道~~
不過佢應該係去5祥川..(我估)
(唔係既請揚聲)...
之後去到哥陣~~
哥個主池又比人租左~~
我想打爆佢..!!!
之後咪去另人個池游囉~~
不過好彩哥陣好曬~~
都唔怕好凍~~~
但係又會曬到好黑...........
走左之後去左M記!!!
哥道都痴線家~~
我諗住買個雙層孖寶食~~
點知佢又話朝早冇lee個包賣~~
之後我想買多杯雪糕食~~
佢又話朝早冇得賣!!
佢食屎啦!!
重有平時食M記既餐~
係有一個包,一個薯條,同汽水家嗎~~
點知原來朝早冇薯條!!!
係薯餅!!!!!!!
總之唔買啦~~~
之後去左百康買野~~
之後就走lu~
點知去到門口哥道~~
見到劉寶珊老c~~~
不過佢見唔到我=口="".
|
| 刊登時間︰2006-07-19 05:37 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | ... | 137 | »
|