| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 14 日 星期五  |
再見何澤芸!!  |
今日係我地係小學last一日啦~~
好唔捨得呀!!!!!!
之後我地開左大食會~~~
食完之後就去左聽中樂表演!!
之後就番左課室~~~~
我地係咁去影相!!!!]
放左學之後我同詩詩.芷清.28.許家去左大快樂~~
之後我地重同何榮生偷偷地拆左佢比miss wong哥個水晶~~
不過好難拆~~~
佢唔可以比呀媽見到拆過~~~
原來裡面係一個蘋果水晶黎家!!
好靚呀!!!!
之後我同佢地上左去文具店買禮物比miss wong~~
我就買左一個[相架置物盒]比miss wong~~
去到學校就上左3樓~~
不過miss wong唔係道!!!
我地就咁擺係佢張枱道~~
之後就去左補課!!1
|
| 刊登時間︰2006-07-14 06:07 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 137 | »
|