| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 10 日 星期一  |
2006-07-10  |
今日要番學呀~~
8點3起左身~~
之後出門口哥陣就落雨~
重勁大雨呀~~
不過我LIKE!!!
之後去到同張偉揚坐~~
D野勁悶呀~~~~~~~
不過淨係中意睇舞龍喱~~~~
之後番左HOME~
食完落左去大快樂~~
食完都只係1點~~
之後上左去天心公園玩~
玩到搭7搭8就上左去~~
今日又要上去補習呀!!!
補英文呀!!!!!!!!!
勁煩...
=--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
聽日就要派位啦~~
好緊張呀!!!
唔知派到邊間中學呢~~
希望派到好既中學啦~~
|
| 刊登時間︰2006-07-10 05:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 137 | »
|