| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 7 月 21 日 星期五  |
家長會~  |
今日8點半要番學校家長會呀~~
重要住成4個中呀~~~~
好難頂呀~~~
我今年入左1d班~~
我同方雪儀一班.
好彩有個識既...!.
歐龍鈞佢1e~
學校有分仁,愛,忠,信社~~
我係信社~~~~
所以哥d P.E服係藍色~~~
仁社係紅色~
愛社係綠色~~
忠社係黃色~~~
9月我地就有水運會啦~~
之後重話我地每個星期要上一堂游水~~
好彩我有個底............
之後我地d家長上哂去課室聽野~~
我地就係禮堂玩~~~~
之後就參觀校舍~~~
之後就搭校車番去~~
之後去左大快樂~~
食左個鮮(顯)意粉~~
原來都幾好味~~
都好多顯~~~~
之後就番home..
|
| 刊登時間︰2006-07-21 04:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | ... | 137 | »
|