今日無端端開左個論壇~
又唔知點解又好想開~~
不過個論壇免費~
就唔會好靚家啦~~
都至在係比大家輕鬆一下啦~~
希望大家會多多支持~
多d去post下貼啦~
http://forums.guestbook.com.tw/f7/index.php?mforum=ctc