| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 18 日 星期二 |
 | |
數學好煩啊!!!  |
CL明明整好d野~唔知俾邊條友仔~del左我~仲係del左兩次
搞到我好火~又要重做
之後中文~黃成耀叫我落去搵老師幫佢羅野
第1次失敗~第2次就成功左
IS上得勁耐啊
lunch~去左M記食~有人請打的
最尾兩堂~一堂睇報紙一堂落圖書館
放學打左陣排球~之後番到屋企樓下又打左一陣
我係咁叫煥做大佬
佢話我咁叫佢會內分祕失條
做數唔識~係咁打條康子妮
打左成7次左右
自己又溫左成半個鐘數~煩到爆啊
e+10點幾先溫中史啊
屎得啦~
|
| 刊登時間︰2005-10-18 10:07 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 297 | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | ... | 329 | »
|