| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 2005 年 10 月 17 日 星期一 |
 | |
籃球學會!!!  |
今日番學~早左5分鐘~搞到我好趕
頭兩堂中文~都算快過~不過要罰抄
抄到第2個小息~抄完啦
今日兩個班主任都無番啊
唔知佢地搞咩野啊
lunch~有7個一齊去食
勁熱鬧啊~一張檯坐到好迫
又係度鬥食得大聲~哇卡卡
煥叔~sor啊~累到你咁樣
放學籃球學會~6點幾先走
聽日班際排球
>><好衰咖嘛
5個女仔1個男仔
|
| 刊登時間︰2005-10-17 09:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 298 | 299 | 300 | 301 | 302 | 303 | 304 | 305 | 306 | 307 | ... | 329 | »
|