*°■].`°CHUNG|"·〃你是我的[[唯1111]] - Qooza HK 網上日誌
Qooza Home Forum New Entry
和富大埔對南華      2006-09-30 08:41 PM

今日去左睇和富大埔對南華牙!!

吾係我突登去買嫁喎..

係細佬學校免費派嫁..

吾想曬左去,

so,咪去睇lo!!

登和富大埔吾抵牙..

Because,

南華犯左規但係個球證都吾理,

有次仲離譜牙,

受傷離場都吾吹雞喎..

唉..

破蛋果刻真係好開心(和富大埔),

攆平仲開心,

But,最後都輸左,

果球證亂呎既!!

呠呠..

¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶ ¶

和富大埔既打氣聲:

快聽啦..7日就會俾人del嫁啦..

http://download.yousendit.com/95390E6552EC05B4


 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


暱稱: *°■].`°CHUNG|"·〃你是我的[[唯1111]]
性別: 女
國家: 香港

More......

朋友仔
尚無任何好友


最新日誌

放假/\/\'''
驚奇..
Go Sha T!N''''''...
和富大埔對南華
吾洗番學..正!!


留言..

最近三個月尚無任何留言
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 53 | »