118`]]
今日約左黃仲文7點起粉火等
我諗住5點半起身
點知到左5點半,,,我諗住訓多10秒
我起到數
1,,
2,,
3,,
跟住就訓著左-口-
到6點16分我起左身
就換好童軍衫
D童軍衫又短又簿
真係涷到想x#@!個天
到粉火7點11分
遲左11分鐘
今日去大家樂食野
一去到大家樂
我就叫黃仲文粿份答案出黎係咁抄
---------
第3堂係英文堂
今日有D E4既人同我地人齊上堂
一上堂
那形張係到辨晒野咁
話起我地班係冇人可以講中文
只係可以講英文咁講
跟住佢比左張paper我地
叫我地同隔離個個讀
跟住就用佢隻手拉住我張(鄧)
話要面對住隔離個個
跟住有係咁整我化面
整到我個面紅到咩咁,,,
------------------------
到左放學
唉~~
今日又要童軍
到左6點幾放學lu...
係巴士站
撞到林sir
跟住傾左陣
就上巴士番屋企
|