今日7點幾去左大快活搵文同浩~
屌,,,食左勁內,,番到去8點~~
一入課室,,丫sir起到改緊野,,緊係趁機快D番埋位啦!!
好彩我個位近,,番到去,,,但係文同浩一番到去就俾丫sir見到,,,叫左佢地出去
丫sir問''而家幾點呀!!遲5分鐘都係遲~~
鬧完之後,,佢地番左位~
科學堂~~
今堂做實驗,,又俾人鬧,,話咩做完又未拾埋D垃圾~
數學堂
俾丫睇到我食野,,,又俾人鬧~~
英文堂
又默書,,又勁多人唔識,,又係鬧
行去上堂個陣,,,又俾miss鄭見到我食香口膠同埋未ce衫@@
中文堂
好彩冇咩野=.=
差唔多堂堂都俾 人鬧-vvvv-
食飯就係俾13分鐘俾我地食飯~~
食食下!!丫sir叫左我出黎
屌!!miss鄭報串,,話我食香口膠同埋未ce衫
跟住丫sir話"你又口臭呀!!食香口膠,,,咩食香口膠就會有口臭嫁喇~~o晒
|