| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 7 月 4 日 星期二 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
今日都係放早,, 陪 韻韻 買作業,,,要用 20分鐘的時間,,,
先用左 5 mins就ok,,,瑜瑜 約左fd,,所以 同 韻韻 兩個食,,
下午,,,免提,,,不想提,,,夜晚,,,望住風景,,,哭了第一滴眼淚,,,
表妹無啦啦打電話黎,,,吊柒我,,,有病~~打錯仲串我,,,
3 個姣西 串我一個,,,最尾俾我串到冇聲出,,,win左,,,
收線後,,,我卻哭了,,,後來,,表妹打黎同我 say sor,,,
(其實我知佢一早知係我,,,)牙媽知咩事後,,,又話 9 我,,,
明明唔關我事,,,做咩姐家陣,,,佢打黎話9我,,,又係我錯,,,,
或者,,,你唔當我係你個女,,,你好黑人憎,,,
下午心情已經極差,,,無啦啦俾人串,,,又俾人鬧,,,我唔想再忍,,,,
再搵唔到咩理由叫我堅強,,,嗚嗚,,,,好難受
|
| 刊登時間:2006-07-04 10:18 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 3 日 星期一 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
琴晚,,,傾完電話,,,有點心事,,,煩著,,,失眠 =.="
返到校,,,不停打 [哈欠],,連眼水都流了出黎,,,
韻韻 說我做賊,,,,琪琪 也在睡,,,,
11:00 放學,,,買完暑期作業,,,陪 韻韻 係輕鐵站吹水,,,
好累,,,未食野,,,返到屋企就去睡,,,,
煩死啦,,,,可唔可以唔揀,,,, |
| 刊登時間:2006-07-03 10:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 7 月 3 日 星期一 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
琴晚,,,傾完電話,,,又煩多一點點,,,失眠唷,,,
返學不停打 [ 哈欠],,,返埋位即趴低睡覺,,,
琪琪 都在睡,,,說琴晚怕鬼唔敢訓,,,=.=""
欣欣 開心到訓唔著,,,,=.="" ( 有仔 )
韻韻 傾到唔洗訓,,,=.="
今日去禮堂睇 show,,,好搞笑,,,,
11 :00 放學,,好早,,.去食野,,,
去 ok 便利店 食新地 ,,,,千奇唔好試雜果味,,,
我食過,,,唔好味的,,,陪瑜返校,,,順便買暑期作業,,
陪 韻韻 去輕鐵站吹水,,,好累,,返屋企,,,
未食野就去睡了,,,真係好眼訓,,,
好多問題都諗唔通,,,更加唔明,,,煩死,,,,死掉,,, |
| 刊登時間:2006-07-03 09:24 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | ... | 138 | »
|