嘩嗚嗚,,,琴晚成晚 失眠 牙,,, 所以今日好早起身,,,
係操埸企左陣就返課室 =] ...但仲唔知 who is my class teather ,,?!?!
諗住俾返本功課俾 瑜瑜 ,,, 咁岩Miss潘 同Miss黃,,, ,,, ,,,係門口,,, 望住我,,,
拿拿林 收返本書,,, ,,,好恐怖 ~"~ 下,,?? 下下下,,,!! 佢兩個係班主任 ,,, ,,,,
佢兩個咁惡 ,,, 一個 訓導 ,,,一個成日罰人 ,,,, 上年都領教飽 lu ,,,!!!
唔夠 10 分鐘 ,,, 我就俾人鬧 ,,,最衰隔離個男仔 ><"""問三問四 ,,, 嘈嘈嘈,, !!!
最慘唔係呢樣囉,,, ,,,要選各科 科長 ,,, 無人肯做囉,,,miss 屈人做嫁 ,,,
我好無辜牙,,,無情情 做左 music 科長,,!!唉,,, ,,, 我的學業生涯 一片黑暗 ,,,, !!
小息啦 ,,,, !! 好 yeah =] ,,,韻韻 ,,欣欣 ,,瑜瑜,,我 ,,,係門口吹水 ,,, ,,,
原來佢兩個既 班主任都唔 好得過 我 同 瑜瑜,,,咁我都安樂 ,,, 嬉嬉.,,,,
瑜瑜 坐我 隔離 既 隔離 =] 雞翼好遠 ar >v< ,,,and then 開學禮,,,
期間 我俾 "無黎頭 " 既野嚇親 ,,, 坐我隔離 d 女仔笑我囉 ,,, 瑜瑜 有份嫁 ,,!!!
12 dim 放學 ,,,成班 陪我一齊 買校服 ,,thx all,,, >3< """
韻韻 恰 f.1 仔牙,,,搞到人地好 害羞 囉,,,驚到 整好件 T-shit 扮乖仔,,, 哈,,,
返到屋企 ,, 牙媽唔係度囉 ,,,以為佢 會煮飯我食,,, 又要我出去買野食 ,,, too hot ,,!!
好眼訓 ,,, 趴左張床 成個下午 訓唔著 ,,, 所以發脾氣 ,,, 可能有返學恐懼症 ,,,成晚冇訓 ><""
牙媽返到 ,,, 唔采佢 ,,, 哼,,,
p.s
thx 韻韻 的手信 ,,,
我已經唔想 讀呢班 ,,,
太得人驚啦 ,,,!!
呵呵 ..果位 何xx 冇返學,, 我諗佢轉校 ,,,
哈哈 ....好采 ^^"
|