chungwingsze
暱稱: *SuKaYii''
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-25
2010-04-14
2010-04-11
2010-04-05
2010-03-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
♥寶寶'*]
﹏駿傑。
﹏Ar強。
﹏小龍包"
﹏小癲。
﹏小小嘉"
﹏小欣。
﹏屎忽銘"
﹏屎忽輝"
﹏瑜bb"
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 9 月 17 日  星期日   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

                                     我部機終於整好...應該整`好  掛...

                                 成 1 個月冇得上網...果間 MEC 厄人嫁...

                               仲要 "山長水遠" 去到得個 ""吉""

                                去左兩次都係俾隻有問題既碟人...mk怪 !!

              近排返學唔多順利...不過比預計中好d ... 牙瑜 仲係 傻下傻下 咁...

      好少功課做... math  is  too  bad ... 陣間落去買""架餐""做功課 ..真是厭煩.

                                 有點兒想睡 ...

 

                    

                        

                   

刊登時間:2006-09-17 04:24 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 4 日  星期一   雨天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

今朝返返下學...落大雨..返到校濕晒...

冇耐就打鐘...跟住收功課... 有本 math 係韻韻度...

仲未俾返我...俾 miss 記左缺點... ...[[ 好無奈 ]]

跟住又想喊...哎生哎死咁...隔離條友唔知俾咩反應我好...

放 10 :30 ...同 瑜瑜 食 m記...跟住拎好多書陪 瑜 買校服..

好重...好熱..返去見到 張 sir .... 都好耐冇見 ...

好想喊添 ><"" 一返學就咁...之前仲諗住比心機添...

依家... ... 唔知...我唔知...咩都唔知..唔想知 ..唔好問我野 ><"" 唔想答

 

刊登時間:2006-09-04 10:25 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 9 月 1 日  星期五   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

嘩嗚嗚,,,琴晚成晚 失眠 牙,,, 所以今日好早起身,,,

           係操埸企左陣就返課室 =] ...但仲唔知 who is  my  class  teather ,,?!?!

諗住俾返本功課俾 瑜瑜 ,,, 咁岩Miss潘 同Miss黃,,, ,,, ,,,係門口,,, 望住我,,,

拿拿林 收返本書,,, ,,,好恐怖 ~"~ 下,,?? 下下下,,,!! 佢兩個係班主任 ,,, ,,,,

                 佢兩個咁惡 ,,, 一個 訓導 ,,,一個成日罰人 ,,,, 上年都領教飽 lu ,,,!!!

唔夠 10 分鐘 ,,, 我就俾人鬧 ,,,最衰隔離個男仔 ><"""問三問四 ,,, 嘈嘈嘈,, !!!

最慘唔係呢樣囉,,, ,,,要選各科 科長 ,,, 無人肯做囉,,,miss 屈人做嫁 ,,,

我好無辜牙,,,無情情 做左 music 科長,,!!唉,,, ,,, 我的學業生涯 一片黑暗 ,,,, !!

 

小息啦 ,,,, !! 好 yeah =] ,,,韻韻 ,,欣欣 ,,瑜瑜,,我 ,,,係門口吹水 ,,, ,,,

原來佢兩個既 班主任都唔  好得過 我 同  瑜瑜,,,咁我都安樂 ,,, 嬉嬉.,,,,

瑜瑜 坐我 隔離 既 隔離 =] 雞翼好遠 ar >v< ,,,and then 開學禮,,,

期間 我俾 "無黎頭 " 既野嚇親 ,,, 坐我隔離 d 女仔笑我囉 ,,, 瑜瑜 有份嫁 ,,!!!

 

12 dim 放學 ,,,成班 陪我一齊 買校服 ,,thx all,,, >3< """

韻韻 恰 f.1 仔牙,,,搞到人地好 害羞 囉,,,驚到 整好件 T-shit 扮乖仔,,, 哈,,,

返到屋企 ,, 牙媽唔係度囉 ,,,以為佢 會煮飯我食,,, 又要我出去買野食 ,,, too  hot ,,!!

好眼訓 ,,, 趴左張床 成個下午 訓唔著 ,,, 所以發脾氣 ,,, 可能有返學恐懼症 ,,,成晚冇訓 ><""

牙媽返到 ,,, 唔采佢 ,,, 哼,,,

p.s

thx 韻韻 的手信 ,,,

我已經唔想 讀呢班 ,,,

太得人驚啦 ,,,!!

呵呵 ..果位 何xx 冇返學,, 我諗佢轉校 ,,,

哈哈 ....好采 ^^"

 

 

 

 

 

 

 

刊登時間:2006-09-01 07:46 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]