| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 8 月 23 日 星期三 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
琴晚又同牙媽嘈,,,原本仲想頂撞多佢幾句,,,費是佢發瘋,,,
沖完涼就 拿拿林 去訓,, ,,,
有人問我 同屋企人關係有冇好轉 ,,, 果時 我唔知點答,,,
但 ,,, 我諗 我已經知到答案了
打電話俾 瑜瑜 ,,,約佢出街 ,,, 佢家姐話佢去左 camp ,,, ,,, =.=
O 咀咀 ,,, 太突然 ,,,怎麼我不知的 ,,, !!!!
還是算了吧 ,,, 一個人在家實在太悶了,,, 只可玩低 b 遊戲,,,[[[確實低 b 左 d ]]]
諗緊 自己一個 去街好唔好 !??!? 好白痴的,,, 又咁熱,,, 一條友行,,, 太怪了啊,,,
一向都是 獨來獨往 的唷 ,,, 都係聽日再出 =.= """
已有成 大 半 個 月 冇得玩電腦啦 ,,,!! 連 msn 都上唔到,,,
細佬話要佢 做晒 d 功課先 搵人黎整 ,,, 好無奈 ,,, 有排 ,,,,, 擱置到無限期 ,,,,
一直 無聊無聊無聊無聊無聊無聊 落去 ,,,但好似得我一個游手好閒咁 =.= """"
但讀書果時 ,,, 我要做個最唔得閒果個,,,,
今次一定要 俾 dddd 心機 呵 ,,, 因為 我 除左 返學 其他真的 好廢的 ,,,
so ,,,,, 奸爸爹 ,,, !!! 所以 ,,, 要少 d 玩 亂 ,,, 很`大 希生 了吧 ,,, 但冇人會明我心情 xxxx
我所做既一切 ,,, 讀 書 ,,,只是應酬 我父母 ,,, 好辛苦先入到 呢間學校 ,,, 真的太累 ,,,
今年不可再抄 功課 ]]] ,,, < 開學開始計起 >,,,( 唔識先抄),,,,
**** 嘩嗚嗚 ,,, 但我真係怕自己撐唔掂牙 ,,, 次次返到屋企 好想訓 ,,,諗起仲要做功課 ,,, 想死 ****
其實 ,,, 我打日記 的原因 是 舒發我 的情緒 ,,, 因為平時好少說話 ,,,
打出黎會覺得舒服 d ,,, 所以 ,,,別無他意 ,,, 請注意 這點 就夠 ,,, 別多管閒事 唷 ,,, !!
|
| 刊登時間:2006-08-23 12:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 22 日 星期二 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
我已經唔想再食藥啦,,,仲要打針針針針,,,真係好討厭,,!!!
牙媽又成日煩住晒,,,放工返黎又嘈,,,!!打牌返黎又嘈,,,!!
訓醒之後又嘈,,!!!一見到我就係咁嘈,,,!!講 d 野超離譜,,!!
話人地 d 仔女讀書幾勁,,,又話我讀書差,,,聽完之後忍無可忍囉,,,
串佢話 [[[ 我讀唔到就唔會入 bend 1 啦,,,`總之升到味得囉 ]]]
唉,,佢簡直痴線,,,,!!
係電話講野把聲好正常,,,返到屋企變左 ''''老虎奶''' 咁,,,
次次都撩交嗌,,,我返學唔煩嫁咩,,,我俾你攪到我精神分裂啦,,,!!!
哈哈哈,,,!!我終於剪左頭髮啦,,,lalalalalala,,,,同細佬一齊去剪的,,,,
果然沒介紹錯唷,,,仲有靚仔,,, ,,,,不錯嘛,,,,$ 48 蚊就 ok 添,,,
比起 屯門 著數好多 wor,,,還真不賴呢,,,呵呵呵,,!!
[[[ 細佬剪得都幾型 唷 ]]]
係屋企好無聊牙,,,成日對住牙媽媽媽媽,,,!!!!
部腦又打唔到機,,,又壞 q 左,,,只係有得上網,,,咩都唔得,,!!
只係識 訓訓訓 ,,,,聽日還是出街吧,,,,Go Go Go ,,!!
買埋 d 書,,,返學用既野 ,,,,那就 ok 了,,,
但我未做功課牙 ,,, 想做但唔識做,,,]]] 今次真是好吉唷,,,
好想快 d 返學,,,唔洗成日係屋企,,,但冇得 訓晏教,,~"~
依家都係去訓陣先 lo ,,,,
|
| 刊登時間:2006-08-22 01:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 18 日 星期五 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
你喜歡睡覺嗎,,,我倒是喜歡,,,還希望長眠不起,,,
熟睡時,,,頭腦其實在構思著,,,為自己構造一個夢,,,
跟現實有點兒出入,,,因為腦袋,,,是由自己控制的,,,
但同時,,,所出現的畫面,,,卻出乎意料之外,,,
有發夢的習慣吧,,,我時時都有,,,每次結局實在驚人,,,
知道發惡夢的原因嗎,,,兇手是自己,,,在日常生活中,,,
給自己太多壓力了,,,累過多釋放不了,,,但也怪不了自己,,,
但夢這家伙,,,最令我追求,,,連大部份時間也甘願奉獻上,,,
眼前一片迷糊,,,太令我失望,,,我愛做夢,,,自篇自導自演,,,
我要變走所有東西,,,是所有,,,所有,,,只有自己的存在,,,
還想要一樣東西,,,世界是因我而改變,,,只為我一個,,,
但始終也是個夢,,,可望而不可及,,,所謂的夢想,,,
要真的靠自己成果,,,不會實現,,只因,,,我沒理想,,,
|
| 刊登時間:2006-08-18 10:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 105 | 106 | 107 | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | ... | 138 | »
|