| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 8 月 9 日 星期三 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
勤晚訓得唔好,,,訓得幾粒鐘,,,晚飯都未食,,,食藥噴左出黎,,, 0_0
今朝又俾人嘈醒,,,退左燒,,,冇咁辛苦,,,但個頭又暈又痛,,,
喉嚨更+嚴重,,,一起身就食藥,,,牙媽搞緊佢 d 野,,,諗住煮公仔麵食,,,
又話唔食得,,,遲下煮粥俾我食,,,依家仲未煮,,,煮得黎都要好耐下,,,
咁我食咩,,,=.= 跟住又搵d野黎話我,,,又話我掛住玩唔好煮,,,算囉,,,
食生果飲水飽,,,一陣煮出黎你自己慢慢 eat 啦,,
好想食 m 記牙,,,咩都冇得食,,,食粥 !!!無奈,,,,,,但依家又唔想好返 @o@
最好就病到 Sunday,,,因為星期 6 要去尖沙咀,,,又搞埋 d 冇謂野,,,
牙媽又要人去,,,@@"有計了,,,下午食公仔麵,,,喉嚨就會更+痛的,,,
一係當日炸病得好辛苦,,,呵呵,,,細佬自己去飽佢啦,,,哼 !!!
但邊有人夏天會發燒嫁,,,次次發燒都會最熱既日子,,,傻傻的,,,
|
| 刊登時間:2006-08-09 10:46 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 8 日 星期二 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
琴晚個頭好暈呵,,,今朝起身喉嚨唔舒服,,,呵呵呵,,,
我病左啦 0_0,,,但想食 m 記 bo ,,,今日仲要幫細佬做功課,,,
math ,,,呢科最唔掂 =.= ,,,但唔想做英文,,,所以揀 math,,,
幫佢做當然有原因啦,,,kakaka,,, 我果 d 都未做,,,
係 bo ,,,借俾雞翼果份中交答案都未俾我,,, 自從係 m 記失約後,,,
冇埋佢消息添,,,唉 ~~~好掛住你地,,,快返黎買手信俾我牙 !!!
呵呵呵 ***
------------------------------------------------------
=.=,,,好辛苦,,,個頭好痛,,,喉嚨都痛埋,,,仲發燒添,,,
下午訓覺,,,點都訓唔著,,,辛苦到哭了,,,哈哈,,,我傻的,,,
記得好細個果時,,,我發燒,,,牙媽讚我,,,自己發燒都知,,,
佢傻定我聰明呢,,,自己熱都 feel 到嫁嘛,,,但果時我冇喊到,,,
到左可以同屋企人一齊住果時,,,果日我都係發燒,,,
牙媽依然會照顧我,,,但態度就變了,,,可能分開後人都變了,,,
今日,,,同樣發燒,,,牙媽唔知,,,我冇講到,,,因為唔同以往了,,,
但我就哭了,,,人大了,,,是否容易受傷,,,易眼淺,,,堅強,,,唔識了,,,
|
| 刊登時間:2006-08-08 10:19 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2006 年 8 月 7 日 星期一 
'' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處 ✵ *
♠ § ` 卻 疏 忽 × * ︴那 是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ |
| |
前日,,,牙爸買左d包返黎,,,食食下,,,中間唔知咩黎,,,
0_0 中招 !!我頂,,,牛油黎既,,,好想嘔 =.= """
今朝 9 dim 醒左,,,食早餐,,,灘係 梳發 度,,,睡著了,,,
成日好悶,,,食完飯,,,沖涼,,,冇野搵野黎做,,,
下午,,份野我收到了,,,但我不想要,,,唔想好次上次咁,,,
最尾都係自己傷心,,,睡覺,,, |
| 刊登時間:2006-08-07 04:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 108 | 109 | 110 | 111 | 112 | 113 | 114 | 115 | 116 | 117 | ... | 138 | »
|