chungwingsze
暱稱: *SuKaYii''
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-04-25
2010-04-14
2010-04-11
2010-04-05
2010-03-21
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
網站連結
♥寶寶'*]
﹏駿傑。
﹏Ar強。
﹏小龍包"
﹏小癲。
﹏小小嘉"
﹏小欣。
﹏屎忽銘"
﹏屎忽輝"
﹏瑜bb"
最近訪客
最近沒有訪客
RSS 訂閱
RSS Feed

2006 年 8 月 9 日  星期三   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

勤晚訓得唔好,,,訓得幾粒鐘,,,晚飯都未食,,,食藥噴左出黎,,, 0_0

今朝又俾人嘈醒,,,退左燒,,,冇咁辛苦,,,但個頭又暈又痛,,,

喉嚨更+嚴重,,,一起身就食藥,,,牙媽搞緊佢 d 野,,,諗住煮公仔麵食,,,

又話唔食得,,,遲下煮粥俾我食,,,依家仲未煮,,,煮得黎都要好耐下,,,

咁我食咩,,,=.= 跟住又搵d野黎話我,,,又話我掛住玩唔好煮,,,算囉,,,

食生果飲水飽,,,一陣煮出黎你自己慢慢 eat 啦,,

好想食 m 記牙,,,咩都冇得食,,,食粥 !!!無奈,,,,,,但依家又唔想好返 @o@

最好就病到 Sunday,,,因為星期 6 要去尖沙咀,,,又搞埋 d 冇謂野,,,

牙媽又要人去,,,@@"有計了,,,下午食公仔麵,,,喉嚨就會更+痛的,,,

一係當日炸病得好辛苦,,,呵呵,,,細佬自己去飽佢啦,,,哼 !!!

但邊有人夏天會發燒嫁,,,次次發燒都會最熱既日子,,,傻傻的,,,

 

 

刊登時間:2006-08-09 10:46 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 8 日  星期二   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

琴晚個頭好暈呵,,,今朝起身喉嚨唔舒服,,,呵呵呵,,,

我病左啦 0_0,,,但想食 m 記 bo ,,,今日仲要幫細佬做功課,,,

math ,,,呢科最唔掂 =.= ,,,但唔想做英文,,,所以揀 math,,,

幫佢做當然有原因啦,,,kakaka,,, 我果 d 都未做,,,

係 bo ,,,借俾雞翼果份中交答案都未俾我,,, 自從係 m 記失約後,,,

冇埋佢消息添,,,唉 ~~~好掛住你地,,,快返黎買手信俾我牙 !!!

呵呵呵 ***

------------------------------------------------------

=.=,,,好辛苦,,,個頭好痛,,,喉嚨都痛埋,,,仲發燒添,,,

下午訓覺,,,點都訓唔著,,,辛苦到哭了,,,哈哈,,,我傻的,,,

記得好細個果時,,,我發燒,,,牙媽讚我,,,自己發燒都知,,,

佢傻定我聰明呢,,,自己熱都 feel 到嫁嘛,,,但果時我冇喊到,,,

到左可以同屋企人一齊住果時,,,果日我都係發燒,,,

牙媽依然會照顧我,,,但態度就變了,,,可能分開後人都變了,,,

今日,,,同樣發燒,,,牙媽唔知,,,我冇講到,,,因為唔同以往了,,,

但我就哭了,,,人大了,,,是否容易受傷,,,易眼淺,,,堅強,,,唔識了,,,

 

刊登時間:2006-08-08 10:19 AM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 8 月 7 日  星期一   晴天
    '' ◆ 我 以 為 __ 幸 福 在 對 面 不 遠 處
✵ *
♠  § ` 卻 疏 忽 × * ︴那
是 永 遠 到 不 了 的 國 度 __ღღ
 
 



 

前日,,,牙爸買左d包返黎,,,食食下,,,中間唔知咩黎,,,

0_0 中招 !!我頂,,,牛油黎既,,,好想嘔 =.= """

今朝 9 dim 醒左,,,食早餐,,,灘係 梳發 度,,,睡著了,,,

成日好悶,,,食完飯,,,沖涼,,,冇野搵野黎做,,,

下午,,份野我收到了,,,但我不想要,,,唔想好次上次咁,,,

最尾都係自己傷心,,,睡覺,,,

刊登時間:2006-08-07 04:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]